sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

I prefer living in color

Eilen olin värifestivaaleilla mun host siskon, sen miehen ja miehen siskon kanssa., ja toi päivä oli kyllä yks parhaista mitä mulla on ollu täällä :) Hirvee lauma ihmisiä heittelemässä värejä toistenssa päälle ja pitämässä hauskaa, niin mikä sen parempaa.



Jennica ja Tyler

Vanhat ulos ja uudet sisään!

Festival of Colors on joku Hare Krishna juttu missä toivotetaan kevät tervetulleeks. Kaikki työntekijät oli intialaisia ja sitä rataa, mutta eihän tonne varmaan kovinkaan moni menny sen uskonnollisen taustan takia...
Näit värifestivaalei on useempia, mm. Salt Lake Cityssä on samanlainen ens kuussa, mutta tää oli ihan sen Hare Krishna temppelin vieressä, ja on vissiin suurin näistä tapahtumista.





Me ei viivytty siellä ku pari tuntia, kun mun host siskolla ei ollu aikaa. Mutta sinä aikana ehti kyllä pitää hauskaa :) Siel oli musiikkia, joogaa (ei menty) ja vaikka mitä, ja joka tasatunti heitettiin värijauhetta porukalla ilmaan ja tanssittiin.




Ekan väriheiton jälkeen :D

Vaikka sitä värijauhetta meni silmiin ja hengityselimisttöön, ja mun jalkapohjat ja kämmenet on vieläkin pinkit, niin toivon niin kovasti et pääsisin menemään tonne vielä joskus toistekkin :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti